Zorganizowanie wyjazdu w delegację to konieczność załatwienia wielu różnych spraw. Podczas takiego wyjazdu, należy szczególnie zadbać o swoich pracowników, aby zapewnić im jak najwyższy komfort w tym czasie. Wyjeżdżający pracownicy, powinni czuć się bezpiecznie, ale też muszą mieć zapewnione odpowiednie warunki podczas pobytu. Podczas organizowania każdej delegacji bardzo ważny jest wybór hotelu. Nie bez znaczenia pozostaje również to, jakie pokoje zostaną wynajęte. Jak prawidłowo zorganizować delegację i jakie pokoje najlepiej wynająć?
• Organizujesz delegację? Ilu osobowe pokoje hotelowe wybrać?
• Czy przy niższym budżecie pracodawca może zarezerwować pokoje dwuosobowe?
• Jaki hotel należy wynająć i o jakie udogodnienia zadbać organizując delegację?
Organizacja delegacji to zadanie należące do pracodawcy. To właśnie on musi zadbać o nocleg dla swoich pracowników i dopilnować wiele innych ważnych szczegółów. Jedną z kwestii, nad którą często zastanawiają się organizatorzy jest wybór konkretnych pokoi hotelowych. W hotelu dostępne są pokoje przystosowane do różnej ilości gości. Czy wiesz jednak, że nie każdy pokój będzie odpowiedni, jeżeli chodzi o pobyt pracownika w celach służbowych?
Jeśli w delegację wyjeżdża kilku pracowników najlepszym rozwiązaniem jest rezerwacja jednoosobowych pokoi. Takie rozwiązanie zapewnia pracownikom prywatność, swobodę, a także jest dużym udogodnieniem dla osób wyjeżdżających służbowo. Dzięki temu pracownik ma odpowiednie warunki do tego, aby odpocząć, zrelaksować się, ale też przygotować na ważne spotkania biznesowe.
Taki pokój gwarantuje również poczucie większego bezpieczeństwa. Pomimo że znamy osoby, z którymi pracujemy, nie zawsze chcielibyśmy dzielić z nimi jeden pokój podczas wyjazdu w delegację.
Koszt wynajęcia osobnych pokoi to z reguły duży wydatek, zwłaszcza jeśli w delegację wyjeżdża kilku pracowników. Pracodawcy, chcąc ograniczyć koszty takiego wyjazdu szukają oszczędności. Często pokój dwuosobowy jest bardziej atrakcyjnym rozwiązaniem dla pracodawcy w kwestii wydatków.
Oczywiście dopuszczalne jest ulokowanie dwóch pracowników w jednym pokoju, jednak powinno odbyć się to za ich zgodą. Pracodawca nie powinien podejmować takich decyzji samodzielnie. Zupełnie inaczej wygląda to, gdy w delegację wyjeżdża para bądź małżeństwo. Wtedy nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, aby pokoje były dwuosobowe. Jeśli jednak istnieje taka możliwość, to w przypadku pozostałych pracowników najlepszą decyzją jest rezerwacja pokoi jednoosobowych.
Musisz zorganizować delegację? Zadanie to z pewnością Cię nie ominie i w końcu będziesz musiał się tym zająć. Musisz zatem zadbać o każdy element związany z wyjazdem, aby zarówno efektywność załatwienia spraw biznesowych, jak i komfort pobytu pracowników był na najwyższym poziomie. Oprócz samych pokoi warto zwrócić uwagę też na inne elementy, które umilą Twoim pracownikom pobyt.
Smaczne jedzenie oraz dostęp do sauny lub basenu to coś, co korzystnie wpłynie na samopoczucie osób będących w delegacji. Jeśli nie masz jeszcze wybranego hotelu lub delegację organizujesz po raz pierwszy, koniecznie skup się na jakości obsługi, oferowanych usługach, standardzie, dostępności sali konferencyjnej, czy też dogodnej lokalizacji.
Dobrą propozycją w celu organizacji delegacji jest Hotel Centrum, który gwarantuje wysoką jakość usług, ma doświadczenie, jeżeli chodzi o pobyty służbowe oraz posiada wiele udogodnień, w tym też salę konferencyjną.
Pobyt w tym miejscu będzie bardzo przyjemny, a Twoim pracownikom, będącym w delegacji niczego nie zabraknie. Dodatkowo ciekawa okolica i wysoki standard hotelu, to coś, co jeszcze korzystniej wpłynie na wyjazd służbowy.
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Firma Handlowo Usługowa "CERTEX" Jadwiga Świętalska, os. Centrum E 12, 31-934, Kraków, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .