Liczniejsze spotkania w gronie przyjaciół lub rodziny potrafią przysporzyć kłopotów, szczególnie, gdy nie mieszkamy w dużym domu i nie mamy odpowiedniej przestrzeni do zorganizowania takiego zlotu. Coraz więcej osób decyduje się na organizowanie imprez okolicznościowych jak i prywatnych spotkań w hotelach lub pensjonatach. Dotychczas najczęściej organizowane na tej zasadzie były wesela.
Niezmiennie jednymi z najpopularniejszych imprez hotelowych poza weselami są bale oraz gale. Są to wydarzenia, które musza wyglądać profesjonalnie i elegancko, a przy tym liczą setki gości. Najczęściej w hotelu organizowane są szkolne półmetki i studniówki – w większości przypadków wynajem obejmuje także katering, dekoracje, a także sprzęt. Wszystko zależy od zakresu oferty hotelu i budżetu wydarzenia.
Hotele to idealne miejsce na organizację imprez firmowych, balów, akcji charytatywnych oraz konferencji. Takie wydarzenia prezentują się wystawnie, profesjonalnie i z klasą. Dodatkowo, hotele są w stanie zapewnić odpowiednią ilość miejsca dla długiej listy gości i zadbać o nocleg dla przybyłych.
Hotelowa impreza to świetna opcja, jeżeli chcemy zrobić dobre wrażenie na współpracownikach i partnerach biznesowych. Wiele hoteli obecnie ma w ofercie także wynajem sali konferencyjnych, które również dadzą wrażenie profesjonalizmu i stabilnej pozycji firmy.
W ostatnich latach można zauważyć wzrost popularności organizowania wystawnych wydarzeń rodzinnych w hotelach. Często są to zloty rodzinne, które przybierają formę eleganckiego obiadu w hotelowej restauracji lub wynajętej sali.
Jednak wiele osób decyduje się również na zorganizowanie w hotelu takich imprez jak chrzciny, stypy, komunie. Oczywiście, chodzi o część towarzyską po elementach formalnych, np. kościelnych. W dodatku w zależności od oferty hotelu można wybrać formę wydarzenia, uwzględniając dodatkowe atrakcje dla dzieci, pokazy dla gości, czy muzykę na żywo.
Równie wiele osób omija w ten sposób świąteczny zawrót głowy i decyduje się na organizację spotkania świątecznego w hotelu, gdzie zatrudniona obsługa zadba o wystrój oraz przygotowanie posiłków. Najczęściej menu kolacji wigilijnej jest ustalane z klientami indywidualnie, więc możemy spokojnie dostosować postawy na świątecznym stole do gustu gości.
Niegdyś imprezy organizowano przede wszystkim w domach, remizach czy świetlicach, w zależności od wielkości eventu. Jednak standardy imprez zmieniły się z biegiem czasu i obecnie coraz częściej, szczególnie w większych miastach, w tym celu wynajmuje się salę w hotelu wraz z profesjonalną obsługą wydarzenia. Najczęściej najem w hotelu obejmuje także ustawienie stołów i dekoracji, a dodatkowo sprzęt oraz katering.
W ten sposób można łatwo zorganizować imprezę urodzinową, a szczególnie przy symbolicznych zmianach wieku (osiemnastka czy oczko). Jednak trzeba liczyć się z większymi kosztami za taki komfort, ponieważ wynajęcie sali w hotelu wraz z obsługą nie należy do tanich.
Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie. Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch Firma Handlowo Usługowa "CERTEX" Jadwiga Świętalska, os. Centrum E 12, 31-934, Kraków, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in vornehmen.