Podróżujesz samolotem i zastanawiasz się, w jaki sposób dostać się z lotniska do wybranego przez siebie hotelu? W wielu sytuacjach może być to spore wyzwanie, ponieważ niektóre lotniska znajdują się nawet kilkadziesiąt kilometrów od miast, co komplikuje dojazd do miejsca noclegu. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby zorganizować sobie wygodny i bezpieczny transfer do hotelu, szczególnie że często gospodarze oferują swoim gościom taką opłatę. Podpowiadamy, jak to zorganizować i ile może kosztować taka usługa.
Niezależnie od tego, czy podróżujesz samodzielnie, czy z bliskimi albo czy jesteś właśnie na wakacjach, czy na wyjeździe służbowym, możesz stanąć przed wyzwaniem, jakim jest zorganizowanie odpowiedniego transportu z miejsca, w którym będziesz lądować samolotem do hotelu, w którym planujesz się zatrzymać. Z uwagi na popularność tego rozwiązania, coraz więcej miejsc noclegowych oferuje profesjonalną usługę, którą jest właśnie transfer lotniskowy. Oczywiście większość lotnisk w ramach tego proponuje przejazd tzw. shuttle bus, co jest wygodnym i prostym rozwiązaniem, jednak nie tak idealnym, jak mogłoby się to wydawać. Tego typu bus najczęściej dojeżdża do centrum miasta i tak musimy organizować sobie kolejny środek transportu. Czasem okazuje się, że w sumie płacimy sporą sumę za kilka biletów oraz tracimy dużo czasu, który można przeznaczyć na wypoczynek czy zwiedzanie.
Dlatego świetną alternatywą są organizowane przewozy osób z lotniska do samego hotelu. Warto zapoznać się z ofertą miejsca noclegowego, w którym planuje się pobyt, ponieważ być może jest on w stanie zapewnić nam takie wsparcie, które jest sporym odciążeniem. Choć jest to usługa dodatkowo płatna, to jej finalny koszt może wynosić podobną sumę co właśnie łączenie kilku środków transportu miejskiego. To ogromne ułatwienie, na które chętnie decyduje się wiele osób, dzięki czemu podróżowanie staje się przyjemne i komfortowe.
Jeśli interesuje Cię opcja transferu z lotniska do miejsca noclegu, zadbaj o odpowiednią organizację tej usługi. Nie możesz zrobić tego w momencie przylotu, a nieco wcześniej, by mieć pewność, że kierowca dotrze na czas, poczeka na Ciebie i spokojnie dowiezie w wyznaczone miejsce na mapie. Transfery są coraz częściej oblegane, dlatego warto poinformować obsługę hotelową i takiej potrzebie z odpowiednim wyprzedzeniem – np. w momencie potwierdzenia rezerwacji. Wystarczy, że podasz szczegóły w postaci numeru lotu, godziny dotarcia oraz lotniska docelowego, a resztą zajmie się właśnie zespół pracujący w hotelu. Transfery dopuszczają przy tym zarówno formę indywidualną, jak i grupową – o tym również warto poinformować wcześniej. Często zdarza się, że im wcześniej zaplanujemy taką usługę, tym niższy jest jej koszt. Stąd nie warto zwlekać, a zorganizować sobie maksymalnie wcześnie.
Nie ma jednej ustalonej stawki, która dotyczyłaby usługi, jaką jest transfer z lotniska do hotelu. Tak naprawdę będzie to się różnić w każdej sytuacji, ponieważ finalny koszt opiera się na indywidualnych czynnikach – np. liczby osób korzystających z usługi czy odległości pomiędzy punktami. Najlepszą praktyką jest dopytanie wcześniej o to, ile wyniesie transfer, a także, jaka forma płatności będzie pożądana. Okazać się może, że nie można płacić np. kartą, więc wtedy lepiej mieć odliczoną gotówkę. Często też płatność ta jest wliczana bezpośrednio w rachunek za hotel, dlatego kwestią uregulowania jej zajmie się miejsce pobytu.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Firma Handlowo Usługowa "CERTEX" Jadwiga Świętalska, os. Centrum E 12, 31-934, Kraków Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .